Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Meslek Yüksekokulumuz Mezun Öğrencileriyle Buluştu

01 Ekim 2024 tarihinde Meslek Yüksekokulumuzda çevrimiçi olarak “Mezun Buluşma Toplantısı” gerçekleştirildi.

Toplantıda Meslek Yüksekokulumuz Müdürü Doç. Dr. Emre BİRİNCİ’nin açılış konuşmaları ile başlayan toplantı mezun öğrencilerimizin mezun olduktan sonra çalıştıkları kurumlar hakkında bilgiler verdiler ve yeni kayıt yaptıran öğrencilere tavsiyelerde bulundular. Toplantı, Dilek ve temenni ve Meslek Yüksekokulumuz Müdürü Doç. Dr. Emre BİRİNCİ’nin teşekkür konuşmalarıyla sona erdi.

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar