Meslek Yüksekokulumuzda 15.10.2024 tarihinde Kalite Komisyon Toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıya Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Emre BİRİNCİ başkanlığında, Müdür Yardımcıları Öğr. Gör. Dr. Naciye Sündüz OĞUZ ve Öğr. Gör. Gökhan ÖZDEN, Yüksekokul Sekreteri Talat İlhan ATAŞÇI, Yüksekokul Öğretim Elemanları Öğr. Gör. Dr. Ayşegül Gözde TİRYAKİ GÜNGÖR ve Öğr. Gör. Nesrin SÖYLEMEZ katılmıştır. KAP ziyareti öncesi etkinliklerin belirlenmesi ve gerçekleştirilen çalışmaların düzenlenmesi konusunda ilgili personellerimiz bilgilendirilmiştir.
