Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Toplum Sağlığı Merkezi Tarafından Meslek Yüksekokulumuzda Eğitim Verildi

01.10.2025

 

01.10.2025 tarihinde, Toplum Sağlığı Merkezi tarafından düzenlenen saha eğitimi kapsamında Meslek Yüksekokulu öğrencilerimize; Kanser, Ruh Sağlığı, Sağlıklı Yaşam Ve Beslenme, Ağız Ve Diş Sağlığı, Bağımlılıkla Mücadele, Bilişim Teknolojileri ve Teknoloji Bağımlılığı, Yaşlı Sağlığı, Akıllı İlaç Kullanımı İle Toplum Sağlığında İletişim Becerileri konularında eğitim verilmiştir.

Eğitimler; Toplum Sağlığı Merkezi Başkanı Dr. Yenay GÖKTAŞ, Dr. Ertuğrul AYTAÇ, Ebe Sümeyye ALGEN, Ebe Seda ZEYBEK ve Hemşire Fatma ÖZDEMİR tarafından gerçekleştirilmiştir.

Eğitim sürecine değerli bilgileriyle katkı sunan başta Toplum Sağlığı Merkezi Başkanı Dr. Yenay GÖKTAŞ’a ve tüm sağlık personeline teşekkür ederiz.

 

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar