Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Yüksekokulumuzda Öğrenci Temsilcileri İle Toplantı Gerçekleştirilmiştir

26.02.2026

 

Yüksekokulumuzda bölüm/program temsilcisi öğrenciler ile genel kapsamda toplantı yapılmıştır. Toplantıya Yüksekokul Müdürümüz Sayın Prof. Dr. Miraç AYDIN ve Yüksekokul Müdür Yardımcımız Dr. Öğr. Üyesi M. Said DOĞRU katılmıştır.

Müdürümüz Prof. Dr. Miraç AYDIN'ın açılış konuşmalarıyla başlayan toplantıda, sürekli iyileştirme faaliyetleri, öğrenciler tarafından iletilen sorunlar ve genel konular ile ilgili fikir alışverişinde bulunuldu. Toplantıda öğrencilerimizin meslek yüksekokulumuzdaki çeşitli konularda görüş, istek ve önerileri alındıktan sonra dilek ve temenniler ile sona ermiştir.

 

 

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar